čtvrtek 21. srpna 2014

Kde je velký vůz?

Za těch pár týdnů na Zélandu, jsem učinila pár objevů. 

To, že tady v noci není vidět Velký vůz, je zcela logické. Nikdy mě to ale nenapadlo. Mají tady prostě jinačí souhvězdí.

A vzhledem k tomu, že máme takové velké okno v pokoji a já tady teď trávím dost času, jsem přišla na další "wow" věc. Slunce je v poledne na severní straně! Takže pokud tady sháníte prosluněný byt, tak rozhodně ne s okny na jih.

Taky se tady prý vír vody ve výlevce točí na opačnou stranu než u nás, ale to jsem ještě nezkoumala.

Dneska jsem objevila, že v tom pralese, co máme za barákem, žijou papoušci. Běžím, běžím a najednou přede mnou vzlítnou dva přesně takoví...

4 komentáře:

  1. To jsem ještě neobjevila :) Ale mohla bych je naučit něco česky, že?

    OdpovědětVymazat
  2. ...třeba prdel...?
    aaaaa potkala jsi Kači v pralese i jinááááááá zvířátka?.....

    OdpovědětVymazat